Nuärjagmormor

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Inger - 4 maj 2009 19:38


 


i natt kom regnet ...

15 mm har jag i regnmätaren ...

och den stora vattentunnan är full ...

har blivit så grönt idag ...

får gärna regna ...

bara det håller uppe på torsdag kväll ...

när vi har föräldrafest på förskolan ...


en seg dag ...

har fixat till vernissaget ...

så det är nästan färdigt ...

vi har varit ute mellan skurarna ...

men känns som om alla är trötta ...

den här tiden på året ...

ska bli skönt när den här veckan är över ...


ett besök hos mamma och pappa ...

lite fikabröd med mig ...

det gillas ...

har nästan gjort färdigt mitt vinter/vår projekt ...

vill du se vad det är ...

klicka på ...

www.iminlillastuga.blogspot.com


nästa projekt blir ...

hissgardiner till stugan ...

de gamla gardinerna har suttit där ...

 i hela mitt liv tror jag ...

mannen har börjat ...

tänka på skorstensrenoveringen ...

vi var till stugan igår ...

för att ta mått ...

på skorstenen och fönstren ...

det är tur att vi har olika kompetenser ...


blir en lång dag imorgon ...

tog åt mig en timme extra ...

när vi har dåligt med folk ...

 vila får man göra nån annan gång ...


nu ska jag se på nytt läge ...

det programmet gillar jag ...

ha en skön kväll ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards