Nuärjagmormor

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Inger - 3 april 2009 21:32


 

idag har Saga och jag ...

sett ett riktigt vårtecken ...

vårens första fjäril ...

fladdrade runt henne och mig ...

är det något som väcker ...

hennes jaktinstinkt ...

så är det fjärilar ...


en härlig dag ...

blev det ...

alldeles ljummet ute ...

Oscar gillar skarpt ...

att vara ute ...

galonbyxorna sitter inte i vägen ...

dras som en magnet till allt vatten ...

vi gick in till mellis ...

senare på em ...

var det mycket vatten i sandlådan ...

skönt att det är ledigt i två dagar ...

hoppas vattnet rinner undan ...

annars blir det jobbigt att vara ute ...

Oscar tränar på att gå ...

det var perfekt höjd ...

på vagnen han sover i ...

kunde skjuta den framför sig ...

när vi var ute ...


en tur till Precent blev det ...

köpte en liten present ...

till mannens syster ...

en duk till mig själv ...

turkosa ränder ...

gjorde att det stod Inger på den ...

jag älskar turkos ...


vi blev lite "jörlösa" ...

så det blev en biltur ...

nu i kväll ...

årets första glass blev det ...

höll mig till Magnum mandel ...

gillar inte så mycket "kladd" i glassen ...


ska bli soligt i morgon ...

verkar det som ...

skulle behöva städa ...

och vara ute ...

samtidigt ...

varför är det roligare att städa ...

när det är fint väder ...

det tycker i alla fall jag ...

dessutom ...

är det ont om ledig tid ...

fram till påsk ...

ingen tidigt dag ...

den blev en lång dag istället ...

pga möte ...

 men det blir väl påsk ändå ...

sill ska jag väl hinna lägga in ...

och ingen annan bryr sig i städning heller ...


nu blir det lite TV ...



Av Inger - 3 april 2009 08:17


Solen strålar ...

ser ut att bli en vacker dag ...

nollgradigt just nu ...

men blir nog många plusgrader ...

framåt em ...

planering på fm ...

sen blir det utelek hela em ...

blir en inspirationstur ...

till www.precent.se i kväll ...

kvällsöppet med lite aktiviteter ...

hoppas på en helg ...

                     med mycket utevistelse ...                   

                                      



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards