Nuärjagmormor

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Inger - 1 april 2009 19:56



ljuvliga april ...

idag har varit perfekt väder ...

strålande sol ...

vi var ute på promenad och lek ...

hela gänget på fm ...

sen var vi inne och åt lunch ...

ut igen ...

barnen lekte helt suveränt ...

gungade, geggade och öste vatten ...

vad det finns mycket att göra ...

när det blir vår ...

åt mellis ute ...

sen var det dags att gå in ...

om inte annat för att torka kläder ...

nu börjar den härliga tiden ...

på mitt jobb ...

känner mig nöjd med dagen ...

och jag har fått färg i ansiktet ...

åkte till grannbyn ...

för att tända ett ljus på graven ...

min morbrors fru ...

skulle ha fyllt år idag ...

hon som var det närmaste en storasyster ...

jag har kommit ...



gjorde ett loppisbesök också ...

men hittade inget ...


det får bli en tidig kväll ...

för imorgonbitti är det jobb igen ...

slutar tidigt ...

tänker ta en tur mot c-orten ...

har en del ärenden att uträtta ...

men först blir det utedag ...

då blir det lite lekar mm ...

och lite matsäck i solen ...


ha en bra kväll ...


www.iminlillastuga.blogspot.com

finns lite mer vårbilder ...

klicka på länken, så kommer du dit ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards