Nuärjagmormor

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Inger - 17 mars 2009 17:52


en blåsig dag ...

blev det idag ...

solsken och fint ...

men jag har varit inne hela em ...

hälsade på mams och paps ...

fikade ...

lagat lite mat ...

håller på att baka ...

blev två banankakor ...

som jag inte är så förtjust i ...

men det går ju att ge bort ...

hade en mängd svarta bananer ...

och gammal fil ...

provat ett recept från ...

www.bagarstugan.blogspot.com

där finns jättegoda recept ...

skulle vara lite kaffe i ...

så jag tror det blir en pikant smak ...

ska också baka ostfrallor ...

från samma källa ...

gillar att tömma ...

alla skvättar i olika mjölpåsar ...

har lite rensa i röran ...

i skafferiet och frysen just nu ...

kan vara bra att använda sitt lager ibland ...

därför ska jag bara handla ...

sånt som är absolut nödvändigt ...

mjölk, bregott, frukt mm ...

det är kul att vara lite kreativ ...

även i matlagningen ...


i morgon är det långdag ...

utvecklingsmöte på kvällen ...

så jag går 8.45 ...

kommer hem 19.30 ...

suck och stön ...


ska nog kolla på finalen ...

i Mästarnas mästare ...

sen jag läsa länge i kväll ...

boken om Anna Lindh ...

verkar lovande ...


ha det ...




Mat

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards