Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Inger - 8 mars 2009 20:02


äntligen ...

188 kort är beställda ...

tur att det är sånt passande väder ...

att vara inne och krångla ...

ska rensa datorn på bilder ...

så att den inte brakar ihop ...


Av Inger - 8 mars 2009 19:00


tack för ett läkande samtal ...

du vet vem du är ...

ett långt telefonsamtal ...

har gjort dagen lite lättare ...

ett uselt väder ...

snön vräker ner ...

suttit vid datorn hela dagen ...

har tagit timmar att ladda ner ...

bränna av ...

och beställa kort ...

och jag är inte klar än ...

det slår av ...

försvinner ...

bara att börja om ...

varför är det en så stor procedur ...

att göra kort ...

nu går jag tillbaka till beställningen ...


Av Inger - 8 mars 2009 00:43


avslutade kvällen i Ä-bo ...

grattade alla som fyllt år ...

och en liten bebis ...

åkte dit efter mycket om och men ...

blev bra tillslut ...

även om mittperioden av dagen ...

är en svart historia ...

dagen började bra ...

hjälpte dottern med gardinerna ...

morfar tog Oscar ...

med sig i bilen för att titta på ...

pappa skogshuggaren ...

de hade en trevlig stund i skogen ...

sen har det hänt saker ...

som gjort att jag inte är på topp ...

jag har varit så fruktansvärt arg ...

och ledsen ...

ingen är skadad eller nåt sånt ...

men jag känner mig totalt tom ...

inget är roligt ...

har inte ro med nåt ...

har svårt att se framåt just nu ...

vet att allt ordnar sig ...

men kan inte se mig själv på tåget ...

har bara en önskan just nu ...

lugn och ro ...

 men det verkar vara för mycket begärt ...

för vår familj ...

känner mig som om jag skulle ha ...

näsan en centimeter från "väggen" ...

känner alltför väl igen symptomen ...

och det här plus lite annat ...

har varit droppen ...

känner mig totalt maktlös ...

och orkeslös ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards