Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Inger - 14 februari 2009 21:36


kors i taket ...

jag tittade på hela finalen ...

riktigt bra låtar ...

och programledaren ...

hade tonat ner ...

sen förra lördagen ...

då var hon för dryg ...

The H.E.A.T ...

väl värda finalplatsen ...

en bra hårdrockslåt ...

tycker även jag ...

dessutom ...

skulle låten passa bra i öronen ...

vid snabb stavgång ...

tempot skulle öka avsevärt ...

Måns ...

en riktig stjärna ...

sjunger bra, dansar bra och ...

ser bra ut ...

en låt som jag tror växer ...

nu får vi vänta på Leksand ...

eller hur ...

alla som ska dit ...

riktigt avundsjuk ...


ha en fortsatt bra lördagkväll ...

Av Inger - 14 februari 2009 19:38


en härlig dag ...

men dåligt resultatet på skidåkningen ...

lär väl vara Sveriges sämsta alpina-VM ...

sen innan Stenmarks dagar ...

missade skidgrabbarnas triumf ...

då fikade vi ...

svägerska med man ...

kom och uppvaktade lillebror ...

tog en tur till L-näs på em ...

full fart i backen ...

vitt och vackert ...

ett besök av Oscar ...

fick träffa gammelfaster ...

och fick en jättesöt kudde ...

med namnet Oscar på ...

min andra dotter ...

har varit till V-ås och shoppat ...

har inhandlat några leksaksbackar till mig ...

kan behövas ...

nu är det snart dags för Melodifestivalen ...

hoppas på bättre låtar än förra lördagen ...

då var det klent tycker jag ...

får väl bli TV i morgon också ...

måste i allafall ha den på ...

ifall det blir några stordåd ...

lite utevistelse lär det också bli ...

helt underbart fint väder ...

även om det är kallt om natten ...


Av Inger - 14 februari 2009 11:44



ljuvlig äppelblom ...

snart är den här ...

den här bilden ...

är i stället för en ros ...

till er alla ...

som besöker min blogg ...

ha en bra ...

Alla hjärtans dag ...

själv tänker jag umgås ...

och äta en semla ...


ha det ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards