Nuärjagmormor

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Inger - 1 februari 2009 17:22


längtar oerhört efter ljus och värme ...

fryser fast det bara är några grader ...

men kylan beror nog en del på helgens händelser ...

får en flashback ...

till 2002 ...

vår familj fick vara med om en händelse ...

som förändrat oss en hel del ...

till det bättre tror jag ...

men som jag inte önskar nån ska behöva råka ut för ...

nu har det hänt igen ...

inte i vår omedelbara närhet ...

men nästan ...

känslor kommer tillbaka ...

vet vad som väntar dem ...

håller tummarna ...

och önskar dem allt gott ...

går inte närmare in på det ...


har målat lite små inredningsdetaljer ...

trots allt som händer ...

så går livet vidare ...

även om det känns konstigt ...

att bry sig i saker och döda ting ...

när någon kämpar för livet ...

men det är väl det som är livet ...

Carpe diem ...

är väl alltid tänkvärt ...


tagit en lång promenad på em ...

delat ut lappar igen ...

åkt runt Närsjö ...

och besökt min lilla stuga ...

nu tänker jag titta på bra handboll ...


ha en skön söndagskväll ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards