Nuärjagmormor

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Inger - 29 januari 2009 19:48


usch, trött i morse ...

var nog kvällens stapatser ...

plus en del annat ...

som ställde till det ...

vaknade vi halvtre ...

och sen knappt någon sömn alls ...

när jag äntligen slumrade in ...

så brann huset ner ...

det var så verkligt ...

att jag verkligen funderade på ...

hur det skulle gå om det vore i verkliga livet ...

vilka saker som verkligen är viktiga mm ...

skönt att det bara var en dröm ...

brukar inte drömma några otäcka drömmar annars ...

även om jag drömmer mycket ...


dagen har varit lite kylig ...

men februarisolen är på gång ...

dessutom ljust när jag gick hem 16.30 ...

en rolig femårsverksamhet ...

vi ägnade oss åt sortering ...

använde pärlor ...

tänk vad mycket man göra med en näve pärlor ...

utelek på em ...

men det blev lite kallt ...

himlen var vackert röd/rosa när jag gick hem ...

synd att inte kameran var med ...


verkar ha gått bra med O:s farfar ...

även om han blir kvar på sjukhuset några dagar ...

det känns skönt ...

men livet kan vara skört ...

det får jag påminnelser om hela tiden ...

tycker jag ...


i kväll tänker jag titta på Lyxfällan ...

och dricka en kopp te ...


ha en skön kväll ...

i morgon är det fredag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards