Nuärjagmormor

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Inger - 23 januari 2009 22:06


nu börjar det snöa ...

just skjutsat hem resenären  ...

hann se straffläggningen ...

Mora vann med 4-3 ...

det var väl bra ...

de var mest i behov av poäng ...


planering på fm ...

lite barn ...

nu börjar det anas influensa, tror jag ...

fixande på avdelningarna på em ...

bra att hinna med alla måsten ...


handlat ...

blev butiksgrillad kyckling ikväll ...

det är supergott ...

fått upp klädhyllan i hallen ...

men det krävdes en del svordomar ...

hörde jag ...

galgar i en matchande färg önskas ...

nu får det ligga på is ett tag ...

fortsatt renovering menar jag ...

man får ta det i en lugn takt ...

inte så populärt ...

med alla projekt som jag hittar på ...


i morgon får det bli sovmorgon ...

säkert skidåkning på TV ...

måste nog träffa Oscar en stund ...

några dagar sen sist ...

till kvällen blir det revy ...


ha en skön fredagkväll ...

Av Inger - 23 januari 2009 18:59


nu är det dags igen ...

derbyt ...

Leksand - Mora ...

ett fullsatt Ejendahls arena ...

dunkande från Stars ...

inte en tyst sekund ...

önskar jag vore där just nu ...

men det duga med TV:n ...

dags att bänka sig ...

sen ska dottern hämtas vid tåget ...

på väg hem från Gävle ...


vi hörs senare ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards