Nuärjagmormor

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Inger - 15 januari 2009 20:16



ett ljuvligt fång tulpaner ...

till alla er som läser min blogg ...

kul att ni är så många ...

som troget klickar er in ...

för att dela mina små vardagsupplevelser ...


idag chockade jag ...

både barn och vuxna ...

med att klä mig i kjol ...

mina favoritjeans var lortiga ...

då fick det bli kjol ...

kände mig faktiskt lite annorlunda ...

och ganska fin idag ...

lite opraktiskt när man ska vara ute ...

lite krångligt att klämma på sig täckbyxorna ...

men det löser sig ...


vi hade en givande förmiddag idag ...

mycket sång och lek ...

en lugn stund före lunch ...

med sagoläsning ...

det är så kul att läsa böcker ...

när man hittar rätt litteratur ...

till rätt barn ...


en liten promenad efter lunch ...

vi tittade om våra troll fanns kvar ...

det gjorde de ...

och dessutom ...

hittade vi trollhår ...

på stigen ...

då kom det en liten hand i min ...

sen flödade fantasin en lång stund ...

vi passerade Trollebron ...

precis som Bockarna Bruse ...

sen var det dags att gå in ...

barnen hade röda kinder ...

och fått en dos frisk luft ...

blåste ganska kallt idag ...

även om solen sken ...


har inte gjort många knop ikväll ...

tittat på Sex and the City ...

nu vill sonen ha datorn ...

jag ska besöka duschen ...

och städa i badrummet ...


ha en fortsatt skön kväll ...

i morgon är det fredag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards