Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Inger - 22 september 2008 19:42


Kommer just från Tupperware-party ...

brukar bli en gång om året ...

när min granne slår till och partajar ...

den här gången följde mina döttrar med ...

börjar komma upp i ålder nu ...

handlade julklappar åt dem ...

när de önskade sig prylar ...

Oscar fick ett barnbestick ...

som jag hört ryktas att ska vara superbra ...


dagen började med att jag gick upp först av oss tre ...

det är ganska sällan ...

riktigt höstigt ute ...

bara en grad när jag åkte ...

sen kom dimman på fm ...

 passade på att tvätta idag ...

solsken, riktigt  varmt ...

och ingen dynglukt ...

tvättade stora rumsmattan också ...

spolade med vattenslangen ute ...

på med lite såpa ...

skrubba lite ...

spola av med slangen igen ...

fungerar jättebra ...


Oscar kom från en tur till V-bro ...

tog en liten promenad runt byn ...

eftersom jag hade en ledig em ...

så blev det lite vällagad mat ...

rotmos och köttkorv ...

med mycket senap ...

i morgon får det bli nåt ur frysen ...

blir så sent annars ...

när ingen kommer hem före fem ...


nu blir det lite TV ...

ny serie ikväll igen ...

få se om jag får sängkamrat igen ...

i natt har Saga legat runt halsen på mig ...

varmt och mysigt ...

skulle inte ut förrän min klocka ringde ...

ljuvligt ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards