Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 september 2008

Av Inger - 14 september 2008 19:05


typisk söndag ...

frukost ...

la mig och läste i en bok ...

tog en stavpromenad på en timme ...

tvättade idag också ...

lunch ...

sill med löksås ...

det gillade alla ...

grejat lite med den andra bloggen ...

tittat på STCC ...

någon sorts banracing ...

sonens kompis kom tvåa idag ...

för idag höll bilen ...

grattis Roger ...


en biltur runt kommunen ...

tankade etanol medan vi var ute ...

hämtade en sågklinga hos min svägerska ...

nu kanske det blir ljusstaketillverkning ...


känns som om det varit en lång helg ...

skönt, jag känner mig utvilad ...

har inte gjort så förfärligt mycket ...

tvättat ganska många maskiner ...

men det är ju inte så ansträngande ...

det är jobbigast att ta reda på den torra tvätten ...


i morgon och ytterligare två dagar ...

så ska jag vara på fackkurs ...

grundkurs för arbetsplatsombud ...

kan bli spännande ...

eftersom det är det enda jag läser i höst ...

måste vara ganska grundligt ...

för det är tre dagar till nästa månad ...

kan vara skönt med ett avbrott från jobbet också ...

men slinker nog in på jobbet när jag kommer hem ...

personalmöte ...


i kväll tror jag det blir en film ...

såg att fyran skulle sända Mord i sinnet ...

det kanske vore något att se ...

annars blir det Bridget Jones på trean ...






Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards