Nuärjagmormor

Alla inlägg den 10 september 2008

Av Inger - 10 september 2008 22:11


20 bra minuter och tre poäng ...

men inte mycket mer ...

onödigt att släppa till deras mål ...

domaren hade lagt till två minuter ...

varför får de göra mål efter 2 och 25 ...

behöver tagga till sig för att klara Portugal ...

saknar Chippen ...

kantspelet är livsviktigt ...

det syntes ju ...

några bollar ut mot kanten ...

vips två mål ...


God natt ...

Av Inger - 10 september 2008 21:05


halvtid i matchen Sverige - Ungern ...

publiken buade när halvtidssignalen gick ...

och det gör jag också ...

så katastrofdåligt spel ...

segt, långsamt, hafsigt och var är kantspelet ...

när man är fem man på mitten borde det finnas spel på kanten ...

men icke ...

Zlatan och Henke totalt ofarliga framåt ...

nu är det läge för förändring i ledningen också ...

så tråkigt spel ...

behövs nya spelare också tycker jag ...

fler med framtiden för sig ...

de verkar inte ha kul när de spelar ...

och det måste man ha ...

för att kunna göra sitt bästa ...


arbetsdagen har innehållit mycket uteverksamhet ...

hyfsat väder, inte så många regnstänk ...

letat efter Pippis guldpengar ...

fick en jättekul temaväska från biblioteket ...

spelat Astrid Lindgren visor hela eftermiddagen ...


i morgon blir en vanlig dag ...

hoppas jag ...

behöver samla ihop en del trådar känner jag ...


Oscar kom och hälsade på oss på förskolan idag ...

det står inte på förrän han kommer på riktigt ...

blir en ny situation ...


ska titta klart på fotbollen ...

om jag orkar ...

nu måste det till en uppryckning ...

Zlatan borde kunna dra med sig de andra ...

men hans storhet syns inte i landslagströjan tycker jag ...


go kväll ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards