Nuärjagmormor

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Inger - 2 september 2008 19:29


 


Tog en biltur förbi stugan ...

för att kolla på björnspår ...

och ev ta en bild ...

men på den alldeles nybrutna vägen ...

hade för många tunga bilar åkt ...

såg inga bra spår ...

tog en koll vid stugan också ...

hittade två kantareller till ...

och den här lilla vackra flugsvampen ...

känns som om det skulle kunna titta fram ett Elsa Beskow barn ...


dagen har rullat på ...

jag är jätteöm i min ben efter gårdagen ...

lekrusherna tog på musklerna ...

undrar hur de andra mår ...

jag är i alla fall hyfsat tränad tycker jag ...

vilken tur med vädret vi hade ...

i morse regnade det igen ...

fick klä på mig regnstället när vi gick ut ...

men eftermiddagen har varit rätt fin ...

det är ganska varmt tycker jag...


i morgon är det ingen höjdardag ...

7-15.45 ...

och sen två timmars personalmöte plus restid ...

känns som ett förlorat dygn ...

eller överhoppningsbar tid ...


ha en skön kväll ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards