Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Inger - 14 augusti 2008 20:25


regn, regn, regn ...

nu börjar det här bli tröttsamt ...

mörkt och fuktigt ...

det enda som är trevligt med det här vädret är ...

att det mysigt att tända ljus ...


suttit inomhus hela dagen ...

studiedag ...

som vi tillbringat i Snöån ...

god mat och fika ...

bra diskussioner ...

ser framtiden inom verksamheten med tillförsikt ...

det här ska vi göra nåt bra av ...


cyklade till  Precent ...

30 % på en massa grejer ...

såg inget jag tyckte jag behövde ...

men en tur dit på lördag ...

då har procenten ökat till 50 ...

finns nåt kvar då så kan det bli intressant ...

ev en kruka som jag redan har ...

kunde vara snyggt med två ...


en tur till Oscar också ...

idag blev han frissad när jag var där ...

satt riktigt still ...

men ville ha koll på kammen ...


i morgon är det planeringsdag ...

vi ska hårdjobba ...

för att avsluta dagen med Thaimat ...

ska var snäll på dem här hemma ...

och ta med mat hem ...

de tänker åka och titta på en bil ...

det är jag inte intresserad av ...



måste visa min pelargoner ...

nån som kan räkna blomklasarna ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards