Nuärjagmormor

Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Inger - 4 augusti 2008 18:57


usch vad jag var trött när klockan ringde ...

låg 10 min extra ...

vilket jag aldrig brukar göra ...

ändå började jag inte så tidigt ...

men det tog ett tag innan jag somnade ...

var inte direkt uttröttad efter fem lediga veckor ...


få barn på förskolan men de täckte hela dagen ...

hade mycket tid att fixa på avdelningen ...

kul att få det lite inbjudande till nästa vecka ...

då kommer nästan alla barn tillbaka ...

eftersom jag också har kommit tillbaka ...

efter en utflykt till skolan och fritids ...

så har jag massor av nya idéer ...

det känns roligt med en nystart igen ...

delar gruppen igen ...

kommer ett helt gäng små nya "vargungar" ...

vi plockade bort och slängde en del för semestern ...

så nu är det dags att plocka fram nytt ...

och möblera om ...

kul att få ta fram nya leksaker ...

och hitta på nya användningsområden för gamla grejer ...


perfekt dag att börja jobba igen ...

13 grader varmt och regn hela dagen ...

skönt att inte slösa någon semesterdag på det ...


fick mail från min väninna ...

dags att tänka ut ett datum när ni kommer till Stockholm ...

det måste bli av ...

när vi nu har varit hemma hela sommaren ...

känns det kul med ett avbrott i vardagen ...


ska titta på sista Sommartorpet och Ernst ...

i slutet av veckan blir det OS-tittande för hela slanten ...


hej svejs ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards