Nuärjagmormor

Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Inger - 19 juli 2008 14:11




 Gårdagskvällen innebar ...

en trevlig samvaro ...

11 personer till bords plus Oscar ...

trångt runt bordet ...

men hjärtligt hoppas jag ...


Menyn

salladsbuffé biff och filé av älg ...

kycklingfilé ...

rödvinssås ...

färsk potatis ...

marängtårta och kaffe ...


det mesta hittade jag i frysen ...

kör en frysrensning just nu ...

vill gärna kunna stänga av en frys ...

för att frosta av inför hösten ...

grabbarna spelade kort efter maten ...

vi andra tog en promenad med Oscar ...

stannade till och tittade på ett altanprojekt ...

om det inte vore för knotten ...

och för det ostadiga vädret ...

skulle det vara bra ...

men nu börjar jag tröttna på regnskurar ...

som kommer hela tiden ...

att det är risk för åska ...

så att jag måste dra ur datorn hela tiden ...

nu vill vi ha lite värmebölja ...

med badväder ...

för nu börjar alla måste- projekt vara avklarade ...

idag blev det en loppis-tur med E ...

hittade prylar för 20 kr ...

en röd ljuslykta, en hängare och ett lite ljusfat ...

vi besökte fiket på byn ...


få se vad kvällen kan erbjuda ...

beror lite på vädret ...

måste jag väl säga ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards