Nuärjagmormor

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Inger - 18 juli 2008 12:50


gårdagen innehöll en resa till L-näs ...

hämtade lite stenugnsbakat bröd hos Maude ...

en tur genom byn ...

väldigt vacker liten by på sommaren ...


provade fikabrödet när vi kom hem ...

tänkte sätta mig ute och läsa lite ...

men det var kallt fastän jag hade en filt på mig ...

gick in och tänkte blogga lite ...

hann inte mer än börja förrän åskan gick ...

skyndade mig att dra ur kontakten ...

låg i soffan och läste istället ...


bjudna på middag i Haga ...

cyklade upp ...

där blir man bjuden på vin ...

grillade kotletter och karré ...

supergott ...

cyklade hem vid 23.30 ...

bestämde att vi skulle ta en promenad på fm ...


kunde inte sluta läsa förrän boken tog slut ...

och det gjorde den 01.45 ...

måste bara få veta vem som gjort det ...

Sjöjungfrun av Camilla Läckberg ...

en bok att rekommendera i sommar ...

lite seg i inledningen ...

men sen växte den undan för undan ...


vaknade vid 5 av telefonen ...

det är det värsta jag vet ...

en jobbarkompis till min man ...

hade problem med lastbilen ...

mannen i mitt hus är tydligen oumbärlig ...


förmiddagen har ägnasts åt en långpromenad ...

fika ...

handla mat ...

laga lunch ...

till middag kommer Haga-gänget och mina barn ...

inget grillat idag ...

vädret känns lite ostadigt ...

det blir kött ur frysen ...

marängtårta till efterrätt ...


ha det ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards