Nuärjagmormor

Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Inger - 11 juli 2008 20:19


Två veckors semester har gått ...

det krymper ihop ...

skönt att jag inte känner att jag måste ut och åka ...

känner mig nöjd med resan vi gjorde i maj ...

det är skönt att bara vara och ta dagen som den kommer ...

idag var det regnigt på förmiddagen ...

men bättre sen ...

passade på att sortera och lägga tillbaka i mitt nymålade skåp ...

blev som ett nytt rum ...

nu skulle det sitta fint med en fondvägg ...

men vet inte om det är någon idé ...

Saga använder tapeten i sovrummet ...

när hon vill att vi ska släppa ut henne ...

den är ganska kattriven på vissa ställen ...


fikade på förmiddagen med en väninna ...

åkte till hennes dotter ...

spanande in en soffa hos henne ...

tänker nämligen inhandla en divan ...

vår femton år gamla soffa har spruckit ...

men det är verkligen använd ...

eftersom vi alltid ligger i soffan när vi ser på TV ...

skulle en divan vara lämplig ...

de är så sköna ...


barnvagnspromenad innan Tacosen ...

Oscar och jag tränar ...

att visa hur stor han är ...

kommer nog att dröja ett tag ...

men han skrattar av hjärtans lust ...


i morgon hoppas jag på bättre väder ...

tänkte ta oss en tur till M-fors ...

för att besöka Visfestivalen ...

med vunna biljetter så kan vi ta oss en titt ...

men som sagt ...

jag vill ha uppehållsväder ...


Ha en skön kväll ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards