Nuärjagmormor

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Inger - 25 juni 2008 22:07


 kvällens gäster har åkt hem ...

blev väldigt tomt och tyst ...

9 vuxna + Oscar vid bordet ...

köttfärssås och tagliatelle ...

en maträtt alla gillar ...

räckte dessutom till matdosor åt alla spekulanter ...

glass och hallon efteråt ...


grabbarna tog fram kortleken ...

tjejsnack på andra sidan spaljen ...

det var vi som hade koll på fotbollen ...

vi jublade när Turkiet tog ledningen ...

varför är det så roligt när det händer otippade saker ...

alltid så kul att tjattra med E ...

mina tjejer tror jag tycker likadant ...

de vill gärna komma när Solnaborna kommer ...


fick en jättefin present från Precent ...

alldeles nyinkommen idag ...

en godisskål ...

visar den på bild en annan dag ...

nu blir det några veckors väntan till nästa möte ...

Solnafamiljen åker till Ungern  ...

för att söka sina rötter ...

det blir spännande att träffas igen ...

för att se bilder och höra berättelser ...


såg i tidningen att jag vunnit biljetter ...

till vadå?

jo en visfestival i M-fors ...

mina barn skrattade ...

men jag tycker att det var jättekul ...

den här sommaren kommer att gå i konserternas tecken ...

så det blir att hoppas på vackert uppehållsväder ...


nu tror jag det är dags att spola i diskvatten ...

ser faktiskt inte bänken för all disk ...

men det är ett kärt besvär ...

för jag älskar att ha gäster ...


Godnatt allihop ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards