Nuärjagmormor

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Inger - 16 juni 2008 21:15


vilket tråkigt sommarväder ...

regnskurar och kallt ...

10 grader på eftermiddagen ...

det är ganska skönt i mars/april ...

men inte i juni ...

midsommaren ser ut att bli lika tråkig och grå som vanligt ...


börjat planera inför hösten på jobbet ...

känns jättekul med alla små nykomlingar ...

bra att utnyttja tiden när det är så många som fått sommarlov ...

8 dagar kvar att jobba ...

sen en vecka som jag är ledig själv här hemma ...

det blir kanonbra ...

då ska jag ägna mig åt det jag vill ...


upptäckte under helgen att vattenräkning var väldigt hög ...

hade debiterats dubbel förbrukning ...

min man ringde idag och frågade hur det skulle vara ...

vi skulle få en ny räkning, det var fel ...

det hade blivit fel för några stycken blev han upplyst om ...

konstigt om det inte är många ...

vi, mina föräldrar och min mans arbetsgivare hade fått

dubbel vattenförbrukning ...

då tror nog jag att det är fler som fått fel räkning ...

rekommenderar att ni kollar era räkningar ...


åkte och hälsade på Oscar en liten stund i kväll ...

nu börjar han bli så rolig ...

håller koll på allt man gör och stoppar i munnen ...

rullar runt ...

börjar sitta med stöd ...

vill stå i knä ...

tycker det är jättekul med alla tokiga ljud ...


tittade på fotbollen igår kväll ...

slog av när det var en kvart kvar ...

trodde Tjeckien skulle vinna när de gjort 2-0 ...

blev snopen när jag läste tidningen i morse ...

Turkiet hade vänt matchen och vunnit ...

man ska hålla ut och kämpa tills domaren blåser av ...

både på planen och framför TV:n ...

nu ska jag gå in och kolla hur det går för Tyskland ...


Ha en bra kväll ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards