Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Inger - 8 juni 2008 19:08


i dag har det varit varmt men lite blåsigt ...

kommer sandvirvlar då och då ...

får se om det stämmer enligt gammalt talesätt ...

att det blir en torr sommar när det blåser sandvirvlar ...


tog itu med lite måsten på förmiddagen ...

vattnade blommorna inom-och utomhus ...

sådde lite mer dill där jag missat med sådden ...

bäst att utnyttja odlingarna ...

kokade fisk till Saga ...

lagade lite kläder mm på symaskinen ...

tvättade sängkläder ...

nu är ett örngott spårlöst borta ...

fick hjälp med diverse göromål inomhus efter ett litet utbrott ...

konstigt att ingen reagera förrän jag blir arg ...


följde med Oscar och mamma på fotboll ...

tråkig match ...

tittade på småtjejerna efteråt ...

så att jag kan säga att jag sett dem spela ...

många ur "min" klass var med ...


E ringde och meddelade att de vunnit i Kumla ...

välbehövligt med tre poäng ...


vattnat blommor ute igen ...

få se hur länge det varma vädret håller i sig ...


ska ta en joggingtur ...

sen blir det fotboll på tv ...

Tyskland - Polen ...




Vi hörs ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards