Nuärjagmormor

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Inger - 5 juni 2008 18:28


+ 30,5 grader när jag kom hem från jobbet ...

härligt ...

älskar värmen ...

vi skulle behöva lite regn ...

men när det kommer ...

så slutar det aldrig ...

hörde att det införts vattningsförbud i sydsverige ...


vi hade en jättehärlig dag i L-näs ...

började med att bussas 15 km ...

gick en tipspromenad längs naturstigen ...

hade verkligen behållning av min grupp ...

fick lära mig mycket som jag inte visste ...

hade en 9-åring med mig ...

som kunde mycket om skogs-och jordbruk ...

16 kluriga frågor ...

vattenpaus och fika ...

bussning ner till Herrgården ...

där vi intog matsäcken ...

pastasallad ...

träffade inte Markolio ...

men scenen höll på att byggas ...

spännande att kolla in ...

bussresa hem ...

sista timmen tillbringade vi inne ...

jättevarmt på skolgården ...

höll oss inne resten av tiden på fritids också ...

som sagt stod termometern på +30,5 vid 16 ...

inte ofta man upplever att 30 grader passeras ...

fick gärna inträffa oftare ...

önskar bara att min väninna i Stockholm vore här ...

hon skulle uppskatta vädret till max ...


i kväll borde det bli mycket folk på dansen ...

bättre väder kan det inte bli ...




härliga bilder från Naturstigen ...

kan varmt rekommendera en tur längs Äskan ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards