Nuärjagmormor

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Inger - 23 maj 2008 20:28

Skulle inte jag klippa dig idag?

frisör Emma ringde 17.15 ...

satt och åt tacopaj i godan ro ...

hade bestämt för mig att det var nästa fredag ...

verkligen pinsamt ...

fick samma tid nästa fredag, schysst!

hade skrivit upp det under dagens datum ...

men inte sett det ändå ...

hade dessutom behövt klippa mig idag ...


annars har veckan rullat på ...

besök av Isabelle Halvarsson i skolan ...

författare till Fräs-böckerna ...

(hade skrivit fel namn när jag skrev att vi skulle få besök)

tack blogg-kompis!

vilken underbar människa hon var ...

hon trollband både oss vuxna och barnen ...

tror nog hon inspirerade många till att skriva mer ...

fick lite matnyttiga tips i skrivandet ...


idag har vi haft skivinspelning ...

barnen har tränat in lite sånger som nu kom på skiva ...

de tyckte det var jättespännande när de hörde resultatet ...


ganska vackert väder idag ...

snön har försvunnit ...

har satt mina grönsaksfrön i kväll ...

sallad, ruccola, persilja, dill och ringblommor ...

täckt över med fiberduk ...

få se när det kommer upp ...

alltid lika spännande att se om jag lyckas ...


annars verkar det mesta i trädgården ha klarat av förra helgens snömassor ...

var rädd att vår stora pil som tjänstgör som tak till trädgårdsmöblerna skulle ha brutits av ...

men den har klarat sig ...

verkar som om de stora häggarna har tagit mest skada ...

mina krukor med penséer är väldigt frodiga efter att ha varit gömda i snö ...

vattentunnan är full med vatten ...


i morgon blir det nog en tur till Precent ...

Susanne öppnar sitt sommarcafé ...

Jeanette har hudvårdserbjudanden ...


eftermiddagen består nog av fotboll ...

åker och tittar på dammatch ...

annars blir det Frankfurt - Umeå på tv ...


lördagskvällen är vikt för melodifestivalen ...

hoppas Charlotte får till det ...

annars får jag väl svära över alla öststatare som röstar på varann ...


blir lite telefonsnack med Solna-bon i kväll ...

 hade ett snabbesök av min dotter som skulle vidare till Oscar ...

fick en pytteliten orkidée ...

den minsta jag sett, jättesöt ...


vi hörs ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards