Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Inger - 14 maj 2008 21:03


Här är min andra goding ...

Saga, som är en blandning av Burma och Norsk skogskatt ...

en väldigt lyckad korsning ...

en dam med social kompetens ...


I dag fick jag svar på mammografin ...

Dina bröst visade inga tecken på cancer ...

den vackraste rad jag läst på länge ...

eftersom min mamma varit drabbad så finns det i mina tankar ...

kände att jag fick en inre frid när jag läste svaret ...

nu känner jag verkligen att det blir kul att åka ut och resa ...

kunde också ringa min mamma och glädja henne ...


Oscar har varit ute och gått med g-mormor två timmar i dag ...

 mamma hade tid hos frissan ...

ont om barnvakter en förmiddag kl 9 ...

det gick jättebra, han sov hela tiden ...

g- mormor kände sig dessutom pigg i benen efter så mycket motion ...

själv skulle jag ut och gå med honom i kväll ...

men det gick som vanligt ...

alltså fick jag bära honom hem ...

mamma fick i alla fall tid att göra färdigt sin presentation ...


packat ...

resväskan blev inte så tung, som tur var ...

fick bara väga 15 kg ...

nu ska jag lägga mig och slappa lite innan vi åker vid midnatt ...

ska titta på sex and the city nu när jag inte behöver tänka på refrängen ...

spännande att se om vi får plats i bilen ...

lånat bussen av min svägerska ...

roligare att kunna åka tillsammans ...


kramat sonen godnatt ...

gett lite förmaningar ...

stänger av datorn nu ...

återkommer i början av nästa vecka ...

en fyllig reseberättelse utlovas ...

hoppas ni återkommer ...

ha en bra fortsatt vecka ...

vi hörs ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards