Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Inger - 8 maj 2008 20:49

En härlig majdag ...

var på förskolan på förmiddagen ...

känns bra att jag återvänder dit efter semestern ...

had fått sms när jag kom hem ...

mitt Josefssons paket låg och väntade på mig ...

måste ha gått med raketfart ...

är det bara jag som har skickat ...

det tog två dagar att få hem grejerna ...

allt såg dessutom bra ut ...

nu blir det nya kuddar i sängarna till helgen ...


Tog mig en cykeltur till en väninna ...

kul men det blir alldeles för sällan ...

att prata bort en stund är ganska befriande ...


I morgon är det fredag igen ...

städdag ute på skolan ...

sen blir det kanske något grillat till kvällen ...

bäst att passa på medan vädret tillåter ...

helgen blir nog vikt åt lite målning med träolja ...

lägga i bryggan ...

plantera lite och njuta av vädret ...


Nu ska jag gå ut och titta i trädgården om det kommit upp något överraskande ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards