Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 april 2008

Av Inger - 14 april 2008 21:14

Dalarna vaknade upp till en ny dag ... livet efter Engla ... mycket spekulationer och om om inte hade varit ... läst många referat och inlägg i tidningar i dag ... hoppas bara att polisen tar till sig kritiken och ser över sina rutiner ... så att det får något gott med sig ...


Vi var lite låga på jobbet i dag ... man får sig en tankeställare hur skört livet är ... eftermiddagen ägnades åt utevistelse ... gjorde en utflykt och hade matsäck med ... hur kan det vara så gott med choklad och mackor när man är ute? Det byggdes koja och kollades på djurspillning ... kom en regnskur men sen sken solen ... lånade lite böcker ... många faktaböcker ... barnen tittar gärna i dem och läser om det inte är för mycket text, kul!


Gjorde en upptäckt när jag kollade min kalender i morse ... besiktning av min bil imorgon ... totalt glömt bort det ... jag som lovade att min dotter kunde ha den till jobbet den här veckan ... nu behövde hon inte ta den just nu ... det hade ju varit lyckat ... eftersom hon jobbar åt andra hållet mot besiktningen ... kvällen har tillbringats vid vedklyven så det får vara min motionsgrej just nu ...

Tittat på Nytt Läge som blivit ett favoritprogram ... och på onsdag börjar Sex and the city igen ... det ska jag titta på nu när vi har trean igen ... flera år sen jag såg det senast ... ett avkopplande lagom engagerande program tycker jag ... en fläkt av den flärdfulla världen och en massa "kärlek" ... så långt i från vardagslivet på Dalarnas landsbygd som man kan komma ...


                     Nu är det läggdags ... tänder ett ljus för Engla i mina tankar ...

                                   God Natt Sverige

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards