Nuärjagmormor

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Inger - 13 mars 2008 20:42

Idag kom en energikick i brevlådan ... en av mina inredningstidningar som jag läser ... det var faktiskt en hel del idéer  inför sommaren ... bla ett reportage om växthus ... det verkar så härligt att ha ett hus fullt av växter och kunna gå in en solig morgon och sätta sig där och äta frukost ... tjohej, när skulle det funka? För det första så har jag för många måsten som måste göras så det skulle nog inte bli så många njutningsfulla dagar ... solen är inte fram så ofta heller tycker jag ... men det är njutningsfullt att se det framför sig ... det är ju gratis att fantisera ... däremot fanns en del tips för torpet ... dem kan jag överföra till min egen lilla stuga som redan finns och som jag inte behöver fantisera om ... där hoppas jag kunna tillbringa mer ledig tid än jag hittills har gjort ... men en detalj som jag inte riktigt köper är alla kök med öppna hyllor fulla av allt porslin ... blir det inte dammigt och flottigt när allt står framme ... själv har jag skåp som inte går ända upp till taket, alltså finns där en hylla som jag har lite prylar på och det kan bli ett riktigt äckligt lager på allt som finns där upp ...  det är snyggt med hyllan tycker jag men fruktansvärt opraktiskt ... ser redan framemot nästa nummer av tidningen som ska innehålla "Gör fint ute!"

Men när jag tittar ut så ser jag snöblandat regn, men det är väl typiskt vårväder ...

I morgon blir det påskpyssel hela dagen på jobbet ... och kalas på kvällen ... ska slå in några paket till 7-åringen innan jag lägger mig ...


                      Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards