Nuärjagmormor

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Inger - 11 mars 2008 21:17

Tog en promenad och tittade in på Precent ... handlade upp mitt presentkort med råge ... men blev nöjd med mina inköp ... gardintyg till sonens rum, två äggljus, två små påskdukar och en jättesnygg kruka/vas ...

Åkte en sväng till Oscar och låg där på golvet en timme med honom ... han var jättenöjd ... flinade flera gånger och jollrade lite ... han hade varit på BVC-koll i dag och träffat farbror doktorn ... han hade växt till 57 cm stora karl´n ... hälsat på gammelmormor (en av dem) ...

Jag tittade på Bygglov den här kvällen eftersom de var i Borlänge ... kul att se hur fint de fick till det i ett helt vanligt och litet hus ... annars är alla hus så stora och det går att göra så mycket av dem ... det är tråkigt att det är så många program jag skulle vilja titta på när det är tisdag ... svårt att välja ...

Redan onsdag i morgon, snart är veckan slut igen ... kalas hela helgen när våra småkusiner fyller 7 och 8 år dagarna efter varann ...


                        God Natt

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards