Nuärjagmormor

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Inger - 3 mars 2008 19:59

Solen har varit framme idag men det har blåst lite snålt ... känner mig lite väderbiten i ansiktet ... följde med Oscar till BVC i dag ... han väger nu 4,3 kg, stora karl´n ... många barnvagnar ute på "byn" ... det är jättekul ... vi gick till biblioteket sen men det tyckte han var jättetråkigt ... Oscar och jag gick hem och bytte blöja ... medan mamma fortsatte till affären för lite inköp ... han och jag hade en sångstund ... då tittade han mig stint i ögona och var alldeles tyst ... förhoppningsvis var det inte för att min sångröst var så hemsk utan för att han tyckte det var behagligt och rofyllt ... tänk att tiden bara rinner i väg när han är i närheten ... han hjälper verkligen till att stressa av ...

Ringde en vänínna och pratade lite jobb ... drog på mig träningsskorna och tog en joggingtur ... verkligen skönt och det är också avstressande ... ska kolla på Kungamordet se hur det går för den vidrige kvinnomisshandlaren Gert ... har läst romanen men kommer inte håg riktigt hur det går för dem ...

Lagade fisk till middag ... den var jätteseg men såsen var jättegod ... tur att jag passade på när A jobbar kväll ... då kan vi äta sånt som han inte gillar nåt vidare ...


                    God Natt för ikväll

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards