Nuärjagmormor

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Inger - 2 mars 2008 19:58

En dag med lite arbete utfört ...

Njöt av att inte ha anmält mig till Vasaloppet ... undrar om de sista har kommit i mål än ... själv tillbringade jag förmiddagen framför tv:n i sängen .... läste lite inredningstidningar medan jag kastade ett öga på skidåkningen ... måste tillstå att Jörgen Aukland har gjort sig förtjänt av få lagerkransen runt halsen ... han har ju hur många pallplatser som helst men aldrig vunnit ... men alla motionärer måste ha fått kämpa rejält för att komma fram ... det var ju fruktansvärt svårt vallningsföre ...

Tog en rejäl promenad efter lunch ... hade tänkt ta en joggingrunda men tycker inte om att springa när det är så "kulet" väder ... däremot älskar jag att springa när det är varmt ... hittade lite videkissar som var på väg att komma fram ... känns väldigt skönt när det har blivit mars och våren är på väg ...

Vi tog en liten biltur på eftermiddagen ... kände att jag behövde komma från huset en stund ... kollade om det kommit några tranor än men såg i stället en flock med svanar ute på en åker ... flyttar de på vintern?

Morfar ville ta en tur till Oscar så vi fortsatte dit ... farmor och farfar dök också upp så hela gänget var samlat ... lånade en mattidning, få se om jag hittar något nyttigt att laga ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards