Nuärjagmormor

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Inger - 10 februari 2008 19:16

Kalaset är i hamn och jag är jättelycklig...

Ca 70 pers mätta och belåtna...

16 barn i åldern 2 veckor - 13 år och inga konflikter under hela kvällen... helt fantastiska ungar vi har i släkten...

Vår lille prins fick namnet Oscar... jättebra!

Han är underbar... sov hela kvällen mellan matningarna...

Kalaset blev en rolig tillställning med deltagare mellan två veckor och 80 år... släktingar och vänner från när och fjärran...

Våra bästa vänner åkte från Solna (27mil enkel resa) bara för att få vara med oss under kvällen... jättestrongt gjort... det är vänner det!!!

Vi fick umgås med våra svärsöners föräldrar och morföräldrar och det var jättekul och roligt för dem att få se hur väl deras söner är mottagna i vår släkt...

Städade festlokalen under förmiddagen, lämnade tillbaka saker vi lånat och åt upp rester tillsammans med våra barn...

Jättetrött i benen och ryggen efter gårdagen men nöjd... känns som jag kan börja med nya projekt efter det här... kanske att vara aktiv mormor...


Tog en rask promenad med min son på kvällen innan jag ska sätta mig framför Tv:n och titta på fantastiska Sanna Kallur som satt världsrekord i dag!

Det hade varit skönt med en ledig dag i morgon men det är bara att spotta i nävarna och gå upp när klockan ringer 5.20 .


                     Sov Gott!


Måste tacka min fantastiska väninna som ställt upp för det här kalaset fastän hon har så mycket annat som hon skulle behöva göra. Tack B-M du är en klippa!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards