Nuärjagmormor

Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Inger - 25 januari 2008 21:54

Dags att ta upp tråden igen... det har varit lite segt att logga in och skriva nåt...mycket att göra på jobbet...men egentligen har jag inte varit där så mycket den senaste tiden... varit på planeringsresa med jobbet till Åland...kul kan man säga...dansade nästan bredvid Tony från Lets dance ...

åh vad han var rapp i truten ... dessutom var det ganska gungit på Ålands hav framåt morronkvisten... kände mig ganska ung på dansgolvet... jag har kursat och varit på möten och hälsat på jobbet emellanåt... men till veckan blir det vanlig vardag igen... börjat planera kalaset... det verkar som om vi blir några stycken... jättekul om vi får träffa en massa släktingar som vi inte ser särskilt ofta... rena släktträffen...tur att min toppenväninna ställer upp... vintervädret fortsätter i samma stil som förut... -10 på morgonen och +3 när jag kryper till kojs...det är ett fruktansvärt väglag de flesta dagar... snart läggdags... imorgon blir det nog till att baka lite mer... lite gott fikabröd till kalaset... trodde jag bakat färdigt men blir lite ängslig att det inte ska räcka... bäst att göra en omgång till... dessutom börjar jag längta efter vår kommande familjemedlem... tiden går ut på söndag... en ny era i mitt liv startar... att bli mormor!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards